søndag den 27. februar 2011

Fødselsdag for svigerfar

Min svigerfar blev 67 i går, og det skulle selvfølgelig fejres, som sig jo hør og bør! 

Vi skulle være omme ved svigerforældrene til eftermiddagskaffe, og så gik turen ellers forbi mine forældre, for at aflever Lærke til pasning, mens vi andre tog på A.H.B. i Lund. Én af fordelene ved at have sådan én i nærheden - det er DÆLME god mad.

Efter maden tog vi tilbage til mine forældre for at hente Lærke, men bette pigen sov, så vi endte med at se de 10 sange ved Melodi Grand Prix. (Noget juks - men det er en anden sag!)

Lidt over 10 pakkede vi en stadig sovende pige sammen, og kørte den korte tur hjem, hvor Lærke blev lagt i sin egen seng, og bare sov videre (selv om hun var vågen hele turen hjem!). 

Men det var en skøn dag, hvor jeg også fik lov til at holde min nye lille nevø for første gang. UHA hvor er han lille i forhold til Lærke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar