søndag den 8. maj 2011

Mors dag

I dag har været en skøn dag. Mors dag - den første i min karriere som mor!

Jeg fik lov til at sove længe, da det var Mortens "tur" til at stå op sammen med Lærke, og da jeg kom op, var det til to fine gaver. Den ene var specifik fra Lærke og den anden fra Morten.

Jeg startede med at åbne gaven fra Morten, og det var en Smart Box (gavekort) til lidt velvære, så jeg skal til Silkeborg en dag og have en skøn ansigtsbehandling... Behøver jeg sige, at je gglæder mig?

I den anden gave var der en hjerte medaljon med plads til to billeder. Så nu skal jeg have fundet et par billeder af Lærke, som kan tilpasses i størrelsen, så hun altid er med mig.

Efter at Lærke var færdig med at sove, tog vi om til Lærkes Farmor og Farfar, for Farmor skulle have hendes mors dags gave: et gavekort til Golfshoppen + lidt godt chokolade. 
Og vi sluttede af ved Mormor og Morfar med en fælles Mors og Fars dags gave: to billetter til Linje 3's show i MCH.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar