lørdag den 19. november 2011

Forventningens glæde og skuffelsen der ofte følger.

Kender du det..? Du glæder dig rigtig meget til noget, og når det så sker, så bliver man skuffet ud over alle grænser..?


Sådan havde jeg det i dag. Et stort opslået julemarked med en efter sigende MEGET kreativ dame skuffede fælt.

Jeg havde glædet mig meget, for det havde af "jungletrommerne" lydt, at det var det mest inspirerende julemarked her i nærheden, men sådan var det i min optik SLET SLET ikke.

Jo der var fine glas ting og nogle enkelte nisser, men det virkede slet ikke som om, at det var hjemmelavet og slet ikke hjemme designet. Alene pakningen af tingene gjorde at jeg satte spørgsmålstegn ved det hele.

Men efter små 10 minutter var jeg ude igen, for det var slet ikke noget for mig!

Jeg er egentlig sikker på, at nogle af julemarkederne på ældrecentre i området ville være mere inspirerende for mig!

1 kommentar:

  1. Uha, det kender jeg godt, og det er netop især med markeder.
    Sidst jeg blev skuffet, var det til noget markedshalløj i Aabenraa. Det var ikke andet end noget billigt skrammel, og det mindede så meget om de markeder, som var i Italien, da vi i min barndom var på ferie der. En masse ringe tekstilvarer krydret med diverse småting en mas købt billigt i Østen. Det "sjove" var, at mange af boderne havde de samme varer....

    SvarSlet