tirsdag den 15. november 2011

I'm BACK!

Nå, nu må det da vist være på sin plads, at jeg vender tilbage til bloggen.

Det har været en lang og til tider hård periode, hvor jeg slet ikke har blogget. Jeg startede nyt job i august, og det har sgu været hårdt med masser af nye indtryk og en masse nyt ansvar!

Og ud over det, så har Lærke være noget så syg i perioder. Det var som om, da det stod på, at det aldrig skulle ende, men det gik jo over. Men nu er hun syg igen - eller det vil sige, at hun har en forfærdelig hoste, men ingen "sygdom" som sådan. Hun får noget hostesaft, som skal gøre slimet nemmere at hoste op, så håber det hjælper hurtigt!

Nu nærmer vi os snart 1. søndag o advent, og vi går ind i den tid på året, som jeg nok holder mest af. Jeg er en total julefreak, og jeg glæder mig hvert år til at skulle juleshoppe og pakke gaver ind og lave julekort m.v.

Den 26. november tager vi hul på julen her i familien, da vi på den dag har den store fælles juledag med hele min familie og også min morbror og hele hans familie. Det er fast tradition hver 1. søndag i advent, men i år har vi lige rykket det en dag, da der er folk der kommer langt fra, og skal køre langt for at deltage.

Jeg glæder mig til dagen, da den står på tur i plantagen og julebag i lange baner. Og selvfølgelig glögg og æbleskiver i spandevis!

Ihh, det bliver en dejlig december er jeg sikker på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar