torsdag den 1. december 2011

1. december 2011

Så blev det ENDELIG december, men der er ikke meget der tyder på sne eller vintervejr. Det hele regnede væk i dag, men skidt. Sne skal nok komme, og når man som jeg, skal køre ca 30 minutter hver vej på arbejde, så må sneen egentligt godt blive væk indtil den 22. - 23. december.

I dag havde vi juleklippedag på skolen, så alle klasser og gangarealer kunne blive behørigt pyntet, og det gik heldigvis rigtig godt.

Min klasse valgte at satse på en guirlande, og jeg skal love for, at de var ihærdige. Jeg har kun 15 elever i min klasse, men de præsterede at sammensætte en 51 m lang guirlande, som jo så også skulle hænges op. Det viste sig at være et større problem end som så, men det er jo også en læreproces for eleverne.

Dele af guirlanden kom dog op i klassen, og resten blev kasseret efter opmåling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar