mandag den 12. december 2011

3. søndag i advent

I går var det så 3. søndag i advent. Det er utroligt som tiden løber. Jeg har ikke i hele december én weekend uden en eller anden form for aftale, men det gør mig faktisk ikke så meget.

Vi brugte søndagen herhjemme med at rydde op og slappe af efter julefrokost i madklubben lørdag aften. Det var rigtig hyggelig bare at nusse omkring og ikke lave alverden.

Næste weekend har jeg julefrokost med de skønne jyske madammer og om søndagen julehygge med de bedste venner og deres skønne unger. Og så er den weekend jo ligesom gået.

Jeg tæller også ned til juleferie... I dag var der 9 arbejdsdage tilbage (holder først den 22/12!!) men den sidste dag er heldigvis meget afslappet med julesang i kirken og hygge i klasserne.

En mindre sjov ting ved at det snart er januar er, at jeg så også snart skal skifte klasser. Lige  nu er jeg på 5. årgang og den 23. januar starter jeg op i 4. årgang. Jeg ville helst have været blevet - har jo fået et rigtigt godt forhold til eleverne nu, men hende som er på efteruddannelse kommer jo tilbage og skal have "hendes" klasse igen. Men det skal nu nok gå - der er jo spændende udfordringer ved det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar