mandag den 23. august 2010

Babybilleder

Så blev Lærke Mona 2 måneder og det var igen blevet tid til at skulle have "skudt" nogle billeder. Vi tog ned til Jessica, men det var ikke den store succes idag. Lærke Mona var i hvert fald ikke synderligt samarbejdsvillig. Så det blev til, at Jessica kommer herfor en eftermiddag, hvor Lærke Mona måske er mere oplagt.

Ellers er det jo blevet HELT hverdag igen... Morten har hel almindelig arbejdsuge i den her uge, så Lærke og jeg er herhjemme og skal så forsøge at få hverdagen ind i en rytme. Det bliver spændende!!

Og ja, onsdag skal vi til (det forhåbentlige sidste besøg hos) kiropraktoren. Jeg glæder mig til at se hvad hun siger - for Lærke kigger stadig meget til højre, men kan sagtens dreje hovedet til venstre også! Men hun er lidt spændt i nakken, så jeg træner alt hvad jeg kan med hende - og forsøger også at give lidt massage af ryggen/ nakken, men dét er altså ikke nemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar