onsdag den 25. august 2010

Tagget i en blog-leg

Er blevet tagget af søde Micha, så jeg leger med!

Navn: Heidi

Kælenavn: Søs

Yndligngsfilm: The Shawshank Redemption og diverse "tøse" film

Yndlingsbog: Harry Potter - you pick! 

Yndlingssanger/sangerinde: For tiden er det Michael Bublé

Yndlingsband: Backstreet Boys (man er vel en poptøs)

Yndlings tv serie: CSI New York, CSI og Criminal Minds

Yndlingsmad: Laks og dessert

Yndlingsskuespiller/inde: Tom Hanks tror jeg. Er ikke såååå kritisk - der er jo så mange gode!

Yndlingsmusik:
Pop/ rock

Hobby: Alt muligt kreativt, min skønne datter og resten af familien og vennerne. 

Yndlings årstid: Efterår (når det er lunest)

Yndlingsfrugt: Grønne sure æbler

Yndlingsfarve: Rød, lilla og blå

Tøjstil: afslappet

Stilikon: ingen


Forbillede: Min far, han er sej! Han kan alt! (Heidi, 5 år ;O))


Fremtidsdrøm: At jeg har tid og overskud til alt det jeg har nu. Og måske at få en nr. 2? 



Og så skal jeg "sende aben videre", men har ikke så mange læsere, så håber folk overlever, at jeg ikke sender legen videre herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar