lørdag den 28. august 2010

Skøn fredag og dejlig lørdag

Så blev det weekend...

Morten har fri hver fredag, så det er jo lig med tidlig weekend. Fredagen blev brugt på et lægebesøg for Mortens vedkommende og en smut tur til Herning. Her var vi i Panduro Hobby, da jeg overhører en ung mor, der skal bruge noget fondant til at dække en kage med... Det havde de selvfølgelig ikke mere hjemme af, og da ekspedienten ikke var fuld af gode ideer til, hvad hun så gjorde, følge jeg en "pligt" til at informere hende om mulighederne om MMF. Hun virkede som om, at hun var glad for mit indput, men Morten krummede tæer tror jeg! Han gik i hvert fald væk med Lærke Mona i vognen... 
Resten af fredagen blev brugt i godt selskab med vores gode venner, hvor vi spiste Bones Take Away og slappede af!

Idag er det så lørdag, og jeg stod op sammen med Lærke Mona, fik lidt at spise og så blev Lærke Mona ellers "pakket" i hendes nye bjørne dragt og i klapvognen, og så travede vi i Fantasien efter lidt hobbymaterialer. På vejen hjem skulle jeg lige kigge ind i butikken "Coster Minder". Det er en butik jeg aldrig har været i før, men det er bestemt ikke sidste gang jeg kigger derind. Der er både baby/ børnetøj og dametøj, og den dyreste vare derinde koster den nette sum af 150 kr. Det var ikke så ringe et besøg derinde idag heller. Jeg fik et par bukser og Lærke Mona fik 6 dele (body'er og buker)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar