lørdag den 13. april 2013

I Give It A Year og Olympus Has Fallen

Det er MEGET sjældent det er sket, hvis det nogensinde er sket før... Jeg har været i biografen to dage i træk. I går var jeg med en skøn veninde inde og se tøsefilmen I Give It A Year med ham fra The Mentalist. Det var en helt igennem tøset film, og såååå sjov og PINLIG på mange punkter. Nuiii vi krummede tær mange gange i løbet af den film, men kun på den gode måde! :)

Og i aften har jeg så været inde og se Olympus Har Fallen sammen med manden og et hold venner. Dét var dælme en film der kunne holde mig fanget. Meget typisk amerikansk, og man ved bare, hvordan filmen bliver - allerede inden den nærmest er i gang. Men den er FED og det gør det bestemt ikke værre, at det er med Gerald Butler. Eye-candy siger jeg bare!

På en skala fra 1 til 6 stjerner giver jeg tøsefilmen 3 ud af 6 og Gerald Butler filmen 5 ud af 6 stjerner. (Den 5. stjerne fordi det er Gerald! ;)  )

- Blot en lille anbefaling herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar