mandag den 29. april 2013

Udskiftning af telefoner

Jeg har valgt at skifte min ellers velfungerende iPhone 4 ud med 5'eren. Det er skønt, da den virkelig arbejder hurtigere. Men øv hvor det også driller! Jeg har problemer med iTunes - for kan bare ikke få lov til at finde nogle som helst af de ting, som jeg har købt i iTunes - og det er bare trælst, for det er primært ringe-/ beskedtoner, som jeg har valgt, for at min telefon ikke lyder som alle andre, som (selvfølgelig) også har iPhone.

Så nu har jeg bedt Apple Support ringe til mig. Det glæder jeg mit til at se, hvordan spiller af. For har ingen idé om, om det bliver på dansk eller engelsk. Men det kunne da være en udfordring af tage den på engelsk - det er virkelig ved at være et par dage siden jeg har snakket engelsk sidst! :) Håber det ligger en smule på rygraden så.

Og Morten valgte at gå fra iPhone til Samsung i går. Håber han bliver glad for det. Han er MEGET optaget af den - forståeligt nok! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar