tirsdag den 11. juni 2013

Om at tabe sig og at komme i form

Jeg har ændret på mine kostvaner, og nok især drikkevaner.

Førhen kunne jeg sagtens drikke en masse almindelig sodavand i løbet af en dag, og spise masser af kage og/ eller slik. Der var ALTID noget i skabet, som kunne gøre dagen lidt sødere. Men det er slut nu. Ikke sådan at forstå, at der INTET kommer indenbords, men sodavanden er ændret til light/ zero udgaverne og der er meget sjældent slik og kage i skabet. Eller det vil sige, at det er der, men det bliver bare ikke mig der spiser det.

Nu kan der nemt ligge kage og slik lææææænge og jeg er rimelig stolt af mig selv.

Og så er der det med motionen. Jeg forsøger at gå de steder der er mulighed for at gå til, og nu er jeg så også kommet i gang med Zumba på Wii'en. Nuiiii, det er næsten pinligt, hvor hårdt det var at komme to sange/ danse igennem. Jeg skumsveder, så er nød til at skulle i bad (igen!). :)

Men nu er jeg i gang, og lige om lidt står den på minimum 5 km med barnevognen. Håber solen kommer en smule igennem, så det bliver lidt varmere.

God dag derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar