søndag den 12. december 2010

12. december

Ahh, søndag med høj solskin. Så kan man da ikke andet end blive i godt humør!

Jeg skal i skoven idag efter lidt natur materialer til diverse dekorationer, som jeg endnu ikke har fået lavet. Ved som heller ikke om jeg når det, men mangler lidt mos og kogler og et par lærkegrene til mine lanterner på fortrappen, så kan lige så godt samle ind, hvis det nu skulle komme over mig, at få lavet de dekorationer. Mine forældre har også spurgt ind til, om jeg ikke skal lave i år, så mon ikke de gerne vil have en med, hvis jeg først kommer igang..?

I dages pakke i pakkekalenderen, var der en duftpose (sådan en til skabet) med rosen duft. Ikke lige mig sådan nogle - synes det kan blive for dominerende, men i skabet kom den da. Så må vi se, hvor længe den bliver derinde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar