torsdag den 9. december 2010

9. december

Så blev det torsdag og næsten weekend igen.

Dagen idag er blevet brugt til praktiske gøremål - jeg har været på posthuset med de færdige julekort, så nu håber jeg at folk bliver glade, når de modtager en håndskrevet hilsen.

Der ud over har jeg fået klaret langt de fleste julegave indkøb, så nu mangler der ikke meget.

Inden længe, skal jeg også have lavet 15 julekort til min mors veninde. Hun har sclerose, så det er ikke meget hun kan efterhånden, og det er blevet en fast tradition, at jeg laver deres julekort og skriver 

"Kære ______________
Du/ i ønskes en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår" og så er der ellers lidt plads til, hvis de ønsker at skrive en lille hilsen, hvis det er noget de føler for. 

I pakkekalenderen idag var der en SKØN parfume og parabenefri creme, som jeg glæder mig til at skulle tage ibrug!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar