onsdag den 8. december 2010

8. decmeber

Så blev det 8. december og Lærke og jeg har været i mødregruppe idag. Det var faktisk en forbløffende god oplevelse idag, for Lærke gad for en gangs skyld sove mens vi var afsted, og det er altså ikke det hun har været mest kendt for!

Der ud over, har jeg fået lavet de sidste julekort færdig og nu har jeg sørme også fået dem skrevet færdig, så nu skal jeg bare forbi posthuset imorgen, så de kan blive sendt afsted til alle de dejlige mennesker, som venter derude. Skal faktisk afsted på posthuset alligevel, for har solgt en knivmagnet, som bare har ligget i skuffen uden at blive brugt. Og der var sørme en der lige søgte den, som jeg havde liggende. Nu håber jeg, at hun bliver glad for den.

I pakkekalenderen idag, var der en SKØN pakke mini skildpadder fra Toms! Mums - dem glæder jeg mig til at åbne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar