fredag den 10. december 2010

Blogudfordring

Jeg har fået mig en lille blogudfordring

Tak til Coco og co for at sende den til mig

4 madprogrammer som jeg ser af og til.
1. Det søde liv
2. Hjemme hos Jamie Oliver
3. Spise med Price
4. Master Chef

4 ting jeg har spist idag
1. rugbrød med makrel
2. en klat af Lærkes grød
3. pebernødder
4. Svensk pølseret

4 smage jeg længes efter:
1. Nutella
2. Likørtoppe (har dem i skabet - tør bare ikke tage hul på den!)
3. Lasagne
4. Nektarin

4 ting jeg ønsker mig:
1. At jeg får en dejlig jul, et godt nytår og en god fødselsdag i starten af januar
2. At vinde i Lotto
3. At der ikke kommer mere sne end der er nu
4. At få besøgt Special Købmandens nye butik i Århus


4 smage jeg afskyr:
1. lever
2. kaffe
3. bacon i eskempelvis McD og BK burgere
4. brændte mandler (nok mest lugten mens de laves!)

Og til sidst del af udfordringen er; videresendes til 4 andre:
1. Stinna-musen
2. Stine
3. Maria
4. Jessica 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar