tirsdag den 28. december 2010

24. december

Jeg fik slet ikke blogget den 24. december - men jeg var altså i live og er det da endnu. :O)

Lærke startede dagen med at kaste op (desværre fremprovokeret af mig - hold da op min samvittighed var SORT!!) men jeg skulle afsted, da vi har fast tradition med at skulle på kirkegårdene ved min mor og ved Lones forældre om formiddagen, og når vi kommer hjem er der frokost og forberedelser til om aftenen.
Ved 3 tiden kørte jeg hjem for at hente Morten og Lærke, som heldigvis var på toppen!

Aftenen forløb som ventet - Lærke ville ikke sove andre steder end ved os (vi havde ellers gæstesengen med) så hun sov ved Morten 2 gange og var ellers med til at spise og dase om juletræet, inden hun faldt i søvn på Mortens arm, så hans Mor skulle pakke hans gaver op for ham, bare så han kunne se, hvad der var i dem! :o)

Men der var mange gode gaver til os alle. Vi skal bestemt ikke klage, så vi havde en skøn aften. Nu skal vi så bare tilbage til en rytme, hvor Lærke ikke vågner en gang i timen ca om natten. Hun er SULTEN!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar