tirsdag den 14. december 2010

14. december

Tirsdag og idag skulle de sidste julegaver i hus. Så Lærke og jeg tog i Herning Centret for at kigge efter de sidste gaver, og sørme om ikke vi fik det hele ordnet, så vi er HELT færdige med at købe gaverne. Nu ligger der så bare et bjerg af pakker, som skal pakkes ind, men det glæder jeg mig SÅ til, for det er en så dejlig ting ved julen. Jeg er total underlig på det område, for jeg har bestemt ikke noget imod at åbne/ få gaver, men jeg vil næsten hellere pakke dem smukt ind og se hvad modtageren siger til indholdet. Især hvis det ikke er en gave, som personen ikke har ønsket sig/ en ekstra lille gave.

I pakkekalenderen idag var der fra Maria en personlig for- og bagside til min Mayland kalender. Den er super fin, så nu håber jeg på en måde, at jeg ikke får den Filofax Pennybridge Personal, som jeg har ønsket mig til jul.

Filofax Pennybridge Personal - jeg har dog ønsket mig den i sort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar